Ont

Aj aj, första handbollsträningen igår på säkert två eller tre veckor.. låter inte mycket men för min kropp är det mycket, träningsverk så det skriker om det..

Detta blev mitt första inlägg år 2010, Nyår firade jag hos Ida, det blev middag som vi tillagade själva och blev riktigt nöjda med! (varken Ida eller jag är några superkockar i vanliga fall) sen blev det massor ad Band Hero och ett frågespel till Xbox som jag inte kommer ihåg vad det hette.. det var iallafall jätteskönt att inte göra någonting speciellt. Nyår är överskattat.

Sen så har jag även fyllt år.. 20 och jag har ännu inte varit på systemet, tänker nog inte gå dit förrän jag behöver det heller. No big deal for me ^^
Jag fick min efterläntade kamera av mamma och pappa, eller jag fick en bild på den eftersom de beställt den på internet och borde kommit fram men så var inte fallet, då tänkte vi aja den kommer väl på mådag då.. måndagen gick och idag är det tisdag.. har inte dykt upp.. så mama ringde några samtal.. fi fick fram att den kommit till göteborg den 22 december!!! den har alltså på något jävla sätt "försvunnit" vi misstänker att en postis har tagit den.. helt jävla underbart! 

Nä nog om det =) Idag har jag fått en hel det pluggat inför tentan.. har läst hela Vygoskij och Att bli sig själv. Imorgon ska jag nog ge mig an Barn och ungdomspsykologi om jag inte får andra planer.

Jag har inte gjort något nyårslöfte... MEN jag ska fan förändra mina kostvanor!




Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

Negerbollarna känner sig hotade......

Postat av: Elin

Hatar när saker och ting inte blir som man tänkt, hoppas du får kameran nån gång :) Grattis i efterskott förresten.

2010-01-05 @ 23:14:00
URL: http://klotterplanket.bloggplatsen.se/
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Upp på vågen Lina, upp på den :D.

2010-01-06 @ 11:18:35
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; men Lina, det var som attan :o.

2010-01-06 @ 17:48:52
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback