Inte min dag?

Idag var varade skoldagen 9-12.30 fast det kändes snarare som 8-18.00!! Fruktansvärt sega föreläsningar.. Jag och Linda bestämde iallafall att dra till en pizzeria eftersom var var väldigt hungriga och mycket sugna på kebabtallrik! JA VET! jag får inte men åååh va det var gott =)

Och nu kommer jag till det min rubrik handlar om.. Vi gick till tåget och när vi satt oss så kunde det inte åka pga något j*vla fel... som vanligt men tillslut fick det tillstånd att åka vidare, Linda hoppade (rullade^^)  av vid Kungsbacka och jag tar upp min Ipod för att lyssna på musik men nej då pajar hörlurarna.. jahopp då var det bara att ge sig av till Claes Ohlson och byta dom.. vilket försenade mig ännu en halvtimma och jag ville verkligen komma hem. 

Inte nog med det! Klacken på min ena stövel gick av.. AAAAH 

Nu har jag iallafall tagit en lite för lång power nap men det var skönt så jag kan njuta av handbollen som börjar 20.00 missa inte det ;)  


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Lina inte Jasmin, pojk-Jasmin. Jasmin i min klass på gymnasiet, flick-Jasmin, som aladdins brud.

Postat av: LINDAVIOLA!

Kebabtallriken var fin. Tåget är bajs och jag är bäst!

2010-01-23 @ 21:10:04
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback