Finally!

Hej, Idag har jag jobbat.. det var inte så roligt att vakna till en vit värld.. då hade jag lust att kasta täcket över huvudet igen! men nu mår jag så jävla mycket bättre, humöret kan inte vara bättre =)
Snön är ju borta igen! tack! och efter jobbet åkte jag in till stan med Sara för att se om vi kunde hitta någon sista minuten resa och tänka sig det gjorde vi =D Så den 9 april drar vi iväg till Marocko! har längtat efter en resa nu såå länge och längtar ännu mera nu! :D 13 dagar kvar!

Nu sitter jag och väntar på att Let's dance ska fortsätta, hoppas på att Laila vinner för hon knäckte i sista dansen!! den var underbar, tänk om man kunde dansa så :D
och nu börjar det igen! :D

hej då

Kommentarer
Postat av: emma

Jag är sååå avundsjuk.. bara så du vet :) Miss you. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback