You've got to love Make Up Store

God dag =) eller eftermiddag kanske jag ska säga.. dagen har gått riktigt fort idag och det var så underbart att få sova ut!

Igår träffade jag Sandra vi hade en riktigt mysig picknick dag på vårang gamla skola med många skratt :D det var väldigt trevligt.. jobbade även på dagen med inte lika trevligt!

Idag har jag iallafall tagit en skön sovmorgon och sen vidare in till stan för att käka lunch med Sara, det blev en lite mindre nyttig lunch.. Kebabhouse säger väl allt =)
Vi fick även lite shoppat.. smink från make up store och annat från åhlens.. ville även köpa en klänning från hm som var slut! och en jacka från Gina Tricot som inte fanns i min storlek... typiskt

Ikväll skall jag titta på filmen North Country med Charlize Theron. Baserad på en äkta händelse och skall tydligen vara bra.. hon skall ha vunnit en oskar eller något för den om jag inte minns helt fel =/
Den står iallafall på tv listan ikväll... får skriva vad jag tyckte om den imorgon

Sara tipsade även om hen film som hette Taken? även den skulle vara bra så jag får väl se den med.. på något sätt =)

Nu ska jag äta. Ha det


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! =)

Postat av: emma

den filmen var himla bra faktiskt (:

2009-08-03 @ 22:59:47
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback