Söndag!

Idag är det söndag och imorgon jobb =/

Såg iallafall Harry Potter igår och den var lika bra som jag hoppats på! fick mycket mer skratt än vad det varit i någon av de andra filmerna. jag kan iallafall inte säga annat än att den var bra och jag är såååå glad att jag läst sista boken för de som inte gjort det och nu sett filmen måste bli galna pga slutet! fast jag längtar endå otroligt efter nästa film!

Efter filmen så åkte vi hem till Sara, snackade ganska länge innan vi somnade så det blev en väldigt sen kväll med tanke på att vi gickpå nattbion så det kommer bli svårt att somna ikväll... vilket resulterar till en trött arbetsdag..

Nä nu fick jag total blackout och har ingen aning om vad jag ska skriva så jag säger hej då nu =)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv. ja jag tänkte göra det nästa vecka för jag jobbar bara två dagar då. du kan till och med få komma och hjölpa mig om du inte har något speciellt för dig ;)

Postat av: A

jag är då inget potter fan:(

2009-07-24 @ 15:07:05
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback