Ny header, ny energi =)

Så, nu har jag en ny header och jag älskar den =D
har snälla
Sara att tacka för det så nu kommer det förhoppningsvis mer inlägg eftersom det alltid blir roligare att skriva när man har en ny layout..

Idag har jag jobbat.. När folk går på semester då börjar jag jobba.. det är helt underbart!! men jag ska skatta mig lycklig att jag har ett jobb, och bra tider.. idag kunde jag gå kvart över ett ! och bättre blev det eftersom jag lånat min systers bil nu när hon varit i Kristianstad så jag har sluppit sitta på en seg buss.
Fast om 40 min ska jag hämta henne från tåget... skulle gärna haft bilen ett tag till, men men

Har inte så mycket mer att skriva.. det händer inte så mycket när man jobbar, kommer ju bara hem och kastar mig i soffan som en död fisk.. fast igår åkte jag ju faktiskt till Sara och fikade.. stannade ganska länge så det blev tacos till kvällsmat med =D

End of this story!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback