Australia

Nu funkar änligen bloggen, när jag väl känner för att blogga så funkade den inte, men nu så! =)
Igår var jag på bio med min syster, först fikade vi och då kom vi in på hur mycket jag svär vilket inte är så trevligt så då bestämde jag att för varje svärord ska jag stoppa en krona i en burk.. det gick ju inte så bra och jag skrattade hela vägen till bion sedan bara för jag glömde bort mig och fick ur mig några svordomar, t.ex. som (nu gills det inte) om jag gick och såg något så sa jag jävla... och bara för att jag kom på att jag svor så blev det å nej fan.. så det var två kronor för det.. på dom 20 min jag gick från cafet till att filmen började blev det 12 kr.. och en krona på morgnen när jag vaknade..

Vi såg iallafall filmen Australia och den var väldigt bra, älskar sådana filmer, ska köpa den när den kommer ut sen och kolla på 100 gånger som alla andra filmer jag älskar=)
Se den.. det är bara ett måste.

ikväll är det utgång med bruttorna men nu måste jag äta

hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehehe jaaa det där med svordommar asså^^ hehe jag kanske också skulle fundera på att göra en sån grej. Med tanke på hur mycket jag svär =O hehehe... sammlar ju på 10or nu så en sån burk ska jag nog inskaffa mig, då blir jag ännu rikare xD hähä

2009-01-12 @ 19:17:17
Postat av: Oscar

Det var en fin blogg det hära, hur går det med svordomarna?

2009-01-23 @ 17:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback