Winter wonerland

Jo vintern har ju kommit nu, aningen sent om man frågar mig.. det är vitt, vitt och åter vitt =/ vart var detta vita på julafton? VARFÖR måste det så tvunget komma nu? jag som äntligen hade börjat få lite vårkänslor så kommer snön NU! och det slutar ju verkligen inte! så därför har jag nu drömt mig bort bland massa internet butiker och kollat på underbara sommarklänningar, min favorit blev denna:

En axelbandlös chiffonklänning från Nelly 699 kr



Igår sov jag hos Sara, efter jag jobbat åkte vi till Ica och köpta MASSA onyttigheter för ca 1 år, så nu får jag inte äta något sådant på ett år eller mer =) men det var gott må jag säga, det blev tacos som kvällsmat, otroligt god Ben&Jerry glass och kaffe till efterrätt, får även inte glöma en massa godis.. så sötsaksfasta i ett år!
Sen låg vi även och pratade massor i bäddsoffan innan vi somnade och på morgonen hade jag väldigt ont i ryggen och även Sara så vi gick upp och åt frukost och kollade på Into the blue, Paul Walker säger jag bara, Paul Walker.

Imorgon är det match med farmen, det serjag fram emot eftersom jag tänker spela bra och på så sätt ta min plats i A-laget igen =) men nu sängen!
God natt

Kommentarer
Postat av: emma

äntligen ;) hehe

Postat av: emma

men vi kommer ju att ses minst lika mycket som förr.. I promise!! =) Puss!

2009-02-22 @ 19:55:53
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/
Postat av: Hanna

håller med...har det inte kommit någon snö lagom till julafton så kan det kvitta... sommar NU tack!! =)

2009-02-23 @ 21:48:04
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: emma

uppdatering please !

2009-03-06 @ 08:14:26
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback