Stan med fruarna.

Blogg torka igen... men ni är ju vana vid det nu så det gör inget ^^

Veckan som gått har inte varit så rolig för mig, stukade foten i måndags och när man har ett jobb som jag så är inte det det bästa som kan hända, jag är dessutom den som aldrig skadar mig så det var lite jobbigt.. och det hela blev inte bättre när jag fick något konstigt problem med vaden, så det blev ingen match igår fastn jag verkligen ville spela men idag kände jag att det börjar blir bättre så jag är nog allt fit for fight till matchen på onsdag =) yaay

Idag har jag varit i stan med fruarna, snackade lite över lunch så det var trevligt trevligt :)

Imorgon är det jobb så det blir sängen tidigt ikväll men först är det Bones =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback