Läggdags

Japp, läggdags var det för 12 minuter sedan om jag skall gå efter min "lag" men jag kände att ett litet inlägg skulle jag kunna klämma in.

Har nu dushat, nu har nämligen judo träningarna börjat igen (tränar inte riktigt judo, utan det vi har är fyshjälp nu under juluppehållet) och jag kan gott säga att jag inte kommer komma up ur sängen imorgon.. och min studeigrupp kommer få vara utan mitt skratt för det kommer göra föör ont =)

Hade även en examination idag, grupprocess, som gick bra fastän vår examinator skrämmer sk*ten ur mig! så nu återstår bara bearbetningen av essän och TENTAN! sen kan jag njuta av julen till fullo!

men nu får jag lägga mig annars kommer jag inte upp imorgon (tidig skoldag)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback