Jul på Liseberg

Hejsan =) Jag kan ju börja med att tentan igår inte gick enligt mina förväntningar.. hade förberett mig jättebra och verkligen pluggat mycket denna gången.. men sen visade det sig att de som gjorde provet första gången inte ändrade sina egna frågor utan det var vår kursansvarige (som jag inte kan nämna vid namn) som ändrat ca 80% av frågorna utan att änns ha någon kunksap!! så det blev en massa konstiga irrelevanta frågor istället! blev riktigt förbannad (även alla andra som gjord om provet blev arga) så nu återstår det att se om jag klarar det eller inte... =/

Det är iallafall skönt att nu vara "ledig" kanske inte riktigt eftersom det kommer en tenta i början på januari men jag ser det ändå som julledighet =)
Invigde detta iallafall med att för första gången i år gå på Jul på Liseberg med Ida och det ar riktigt mysigt.. lite kallt men vi värmde oss genom att gå runt och mysa med varm chocklad med grädde, lyssna på julmusik å lite mer.. det enda som fattas nu är att det kommer mer snö och att granen skall upp så är julen fullbordad! =)

Idag har jag kollat på när syster spelat innebandy match.. hon är målvakt och gjorde ett mycket bra jobb fastän de förlorade.. blev även matchens lirare=)

Nu ska jag starta om datorn för den vill inte riktigt samarbeta..

                        


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Själv har man redan klarat tentan ;D.

Postat av: Felicia - tävling pågår, avslutas på julafton!

nu är din röst godtagen :D

2009-12-21 @ 20:28:22
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback