Bloggtorka! ........... igen

Hej hopp... nu kör jag på ett litet inlägg innan jag ska iväg, har nog inte bloggat sedan Augusti men bättre sent än aldrig =) 

Idag har jag varit i skolan haft en tråkig föreläsning och sedan lite studiearbete.. snaaaart jul, håll ut!

Snart är det match mot Tostared och dom ska få storstryk!!!!!!! vi är grymma nu =) Erika hämtar upp mig om 20 min så sen gäller det.. synd bara att vår lilla
Sara stukade foten i måndags så vi får klara oss större delen av matchen utan henne.. beror ju iof på hur det känns ^^
Det är även sista innan jul uppehållet så vinner vi klättrar vi antagligen upp till tredje plats om jag inte är helt ute och cyklar..

Nä mer än så hinner jag inte, måste packa
hej dåå

sakna... <3


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Yes, nu ska jag följa ditt liv till punkt och pricka!



sv; ojj, förlåt! Vill du att jag ska lägga till en referens :o?

Postat av: LINDAVIOLA

sv; Jag lovar, jag ska bättre mig..

2009-12-10 @ 08:17:10
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Tack Linapina =).

2009-12-10 @ 19:20:28
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback