3:e advent

Hej hopp! Idag är det 3 advent och det är liiite snö ute jipiiie! Får gärna komma lite mer snö till julafton så vi får en viit och fin jul =)

Igår var det lagfest och det var mysigt.. men det var mindre folk än vad jag trott och utgången uteblev för jag var absolut inte på G, åkte istället till lilla fidde som blev så glad så.
ställde klockan på 9 och tog bussen hem så nu har jag gjort färdigt min egna verison av grupprocessen.. När jag var klar och bara hade referenserna kvar att skriva så stänger datorn ner sig pga batterinivån var för låg. PANIK! om arbetet inte låg kvar då hade jag nog hängt mig! men jag hade tur =)

NU ska jag rensa ur min garderob! blev aldrig av igår..



Fidde ville inte riktigt vara med på bild igår..


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

Tar du min garderob imorgon då?

Postat av: LINDAVIOLA

sv; HAHA, får nog göra det. Så jag slipper slåihjäl mig xD.

2009-12-14 @ 07:49:31
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback