Tisdag, snart onsdag

Helloo =) några dagar sedan jag skrev men va fan.. ni är ju vana så ;)

Idag är det tisdag och jag har inte gjort något annat än att jobba..... och ha träningsvärk!!! första träningen var igår efter semestern, löpning i Skatås och det gick la lika dåligt som väntat! Fast jag frukar morgondagen mer eftersom den värsta träningsvärken inte kommer förrän två dagar efter.. =S aj aj aj
Blir ju inte bättre av att det är träning imorgon med fast det blir ju äntligen en handbollsträning så det skall bli riktigt skönt och kul att få hålla i en handboll igen (bortsätt från blåsorna som lär poppa upp)

I fredags fyllde Elin år och jag var bjuden på födelsedagsfest i Gråbo, fastän jag var trött och seg efter jobb så hade jag kul =) lördagen gick la åt att ligga hemma framför tv:n större delen av dagen men på kvällen blev det poker med mamma, pappa, Johan och Anna. Även om självförtroendet var på topp (älskar texas hold'em) så gick det inte enligt planerna haha.

I söndags blev det först stan med Ida där jag fick köpt en svart höstjacka på Åhlens =O hade jag aldrig väntat mig! och en plånbok sen blev det fika och till sist BIO! vi såg Year One med Jack Black och den var rolig, fast mycket mer sex fixerad än jag någonsin kunnad tänka mig haha men man fick sig en del skratt=)

Sådär nu har jag rabblat upp min helg på ett ungefär och nu ska jag lägga min i sängen och kolla på någon film.


Jag och Ida

Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt du är Lina :)

2009-08-05 @ 10:05:43
Postat av: Ida

sötaste bilden på oss ;)

sv. hahaha jaa LONDON BABY! så vem behöver syskon? ;)

Postat av: ida

sv. hahah men vi kanske kan ses fredag kväll? för jag slutar 4 på fredag och börjar 1 på lördag :D

2009-09-09 @ 20:31:00
URL: http://moaidaamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket för tipsen :)

2009-09-10 @ 18:43:16
URL: http://lanci.blogg.se/
Postat av: ina

fin blogg. allt bra?

2009-10-22 @ 11:08:04
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

din header sticker ut. like it.

2009-10-23 @ 01:51:52
URL: http://crazyjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback