The sun is shining =)

Hejsan hoppsan! Idag skiner solen och det är ganska så varmt ute.. därför sitter jag på altanen med laptopen i knäet och kaffe bredvid.. lovely =)

Marocko var helt underbart skönt.. skulle gärna stannat längre men nej, tillbaka till verkligheten! jobb och framför allt det värsta... FÖRSÄSONGEN!!! jo den började igår, 5:an i skataås på tid, inte kul! det gick inte såå bra men jag sprang iallafall inte vilse som en viss annan person ;D haha
Nu sitter jag även och väntar på att jag ska ta bussen till träningen.. det blir handboll inomhus idag tack och lov!

Imorgon blir det att städa huset eftersom Sara ska komma över.. det blir en mys kväll med Grillad kyckling med potatisklyftor och vitlöksbröd mumma =) och så ska jag göra mammas underbara cheesecake under dagen som vi kan äta efter sedan och så blir det Australia eftersom Sara inte sett den.. och det vill jag att hon ska göra!

               

Lite bilder från marocko.. orkar inte ladda upp mer för det tar sån sjuk tid!

Hej dåå

Kommentarer
Postat av: emma

miss you =) fina bilder. puss

Postat av: emma

min kamera är fortfarande söönder lina!! :P haha

2009-04-30 @ 08:57:17
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/
Postat av: emma

hihih kanske de :P

2009-05-13 @ 18:19:53
Postat av: emma

love youu =D / emma, hoppas vi ses snart

2009-05-23 @ 22:23:28
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

okej :D

2009-06-28 @ 17:05:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback