Hatar rubriker.....

Söndag är verkligen den sämsta dagen !
Den gör mig automatiskt deprimerad från att jag vaknar till att jag går och lägger mig..
Och samma sak gäller idag eftersom det är jobb imorgon och det betyder gå upp riktigt tiidigt..
jag undrar enns om jag kommer kunna sova sen.. har lagt mig sent de senaste dagarna.. =/

I veckan har jag även varit sjuk.. men jag var ute och åt på grekisk restaurang i torsdags med brudarna =) det var riktigt trevligt hade planerat att gå till sticky efter men jag mådde ju inte topp så jag drog hem istället..

Får önska en super trevlig resa för Linda då som ska till australien =) jag har redan sagt till henne att hon skall klappa en känguru och alligator åt mig :D Å så får hon allt ta med sig lite av solen och värmen hem sedan!

     


Här har vi de så kallade Brudarna
    

Kommentarer
Postat av: Linda

Taack :) Hoppas det går bra på jobbet och frys inte ihjäl;) haha jag ska försöka med mina missions! Puss

2008-11-03 @ 10:03:37
Postat av: emma

uuuh vilken hemsk bild på mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback