I väntan på att matchen ska starta.

Bara för att jag har tråkigt i väntan på att Sverige - Islands matchen jag hittade den hos :  http://aptitude.blogg.se/


3 filmer jag sett om och om igen:

1) Titanic
2) Pearl Harbour
3) Torkel i Knipa

3 ställen jag har bott på:
1) Bergsjön
2) Knipared
3)

3 TV-serier jag älskar att titta på:
1) Prison Break
2) Desperate Housewives
3) Heroes /och massa mer

3 ställen där jag har varit på semester:
1) Turkiet
2) Spanien
3) England

3 av mina favoriträtter:
1) Mammas kyckling med potatisklyftor
2) Tacos
3) Pizza

3 ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1) på läktarn i norge så ja kan heja på Sverige
2) på en strand
3) i en skidbacke

3 saker jag ser fram emot:
1) STUDENTEN
2) Tills syster flyttar hemifrån!!!!!!!
3) sängen

3 saker jag är bra på:
1) sova
2) bråka med pappa
3) (handboll enligt mamma)

3 saker jag är dålig på:
1) Rapa
2) hålla växter vid liv
3) lägga kläder i tvättkorgen (enligt mamma)

3 jättebra band/artister/låtar man kan lyssna hur mycket som helst på:
1) Mcfly
2) Lifehouse
3) Mika

3 saker jag vill ha uppnått under min livstid:
1) skaffat ett riktigt Svensson liv
2) rest till Kenya
3)  =/

3 perfekta tidsfördriv:
1) TV
2) Dator
3) Sova

3 saker jag inte kan leva utan:
1) Min IPOD
2) familjen och vänner
3) Handbollen


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHAH, att din syster flyttar. Lina din taskmört ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback