Heja Sverige!

image180


Idag börjar EM i Handboll =D Sverige vs. Island detta skall tydligen vara den viktigaste matchen för Sverige så vi får verkligen hoppas att dom spelar bra och vinner denna matchen.. jag ska heja på för fullt här hemma =)

Matchen mot Alingsås igår gick inte som vi hoppats på. det blev bara lika, men hellre 1 poäng än 0! sen så hade vi nog historiens sämsta domare också!

Nu är jag döds trött och fattar inte varför, jag sov endå till kl 9 imorse eftersom vi bara hade gym. men det kan nog bero på matchen igår, det tar väldigt mycket på krafterna. Så jag orkar inte träna idag utan hejar på Sverige här hemma istället. =)

Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man gör profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det liksom :). bra blogg du har förresten.

Postat av: Emma

Haha, det var väl tur att jag inte var den enda som tycker att han är snygg :P

2008-01-17 @ 18:41:09
URL: http://aboutemma.blogg.se
Postat av: cecilia

Hej du hade skrivit i min blogg och undrade vilket lag jag spelade i. Jag spelar i Rp if Linköping

2008-01-18 @ 12:44:28
URL: http://ceciljaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback