AJEEE!

Aj aj aj aj!! jag har så ont i mina fötter och ben asså, fy Sara med.. vi har nämligen haft café dag! jag trodde att det skulle vara vanlig cafe dag men nej, det var mini handbolls cup så det var en jäkla massa att göra, döma, cafét å så. så nu är dom helt fucking döda!!!

nu är jag hos
Tant Sara. Vi har bakat cheese cake och smarta som vi är "sara" så läser  "vi" inte receptet innan och uptäcker sedan att den ska stå i frysen i 12 timmar WTF????? så vi får äta en del till frukost istället ^^, vi har även kollat på Lina's kvällsbok och ätit massa underbara ostbågar och turkisk peber.

Imon ska jag, Sara och Linda på intervju =) en intervju om våra påsar som vi säljer i våran UF företag.. så vi ska va med i tidningen =D dem ska fan ta kort på oss också så jäävla ballt (vi ska bli kändisar) wihoo

tack o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback