"Ett mål det har två stolpar, en ribba å ett nät och i det mål står Jennie och hon är jättebra HURRA!"

Hejs svejs i lingonskogen! här sitter jag och mixtrar med min Itunes! på något sätt har alla min låtar försvunnit bara sådär och jag mistänker att en viss syster kan ha gjort något innan hon åke för jag har inte använt Itunes sen dess. men nu ska jag inte dra förhastade slutsatser. Jag försöker nu återställa allting mellan Itunes och Ipoden.

Ikväll är det middag hos Jennie för att hon har fyllt 19 som jag skrev i förra inlägget.. bara ett år kvar tills hon blir spritlangare då;D

image190

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin bild

Postat av: syster

jag kan meddela dig att jag inte har rört din itunes...men eftersom att det är en skit data antagligen full med virus så hade jag snarare skyllt på den!

2008-02-09 @ 15:38:53
Postat av: Matilda

Ha! Jag har kunnat gå på systemet i nästan ett år nu, så roligt är det inte. Det var en stor grej i typ en månad, sen gick det över

2008-02-11 @ 12:01:45
URL: http://telly.blogg.se
Postat av: Jansson

Goo blogg & goo bloggare ;)
Ha d

2008-02-11 @ 13:20:31
Postat av: Sara

så missade jag det :( bajs

2008-02-14 @ 13:54:57
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback