förkyld!

image158



Idag var det skola som vanligt två tråkiga lektioner på morgonen. vårat företag går bra nu =) hoppas att vi kan tjäna mycket på det hihi :D idag skulle vi även på City tour med engelskan men den blev inställd så vi blev lediga istället :D sköönt så vi åkte in till stan å käkade på paprika yummie :D

när jag kom hem så satt ja lite vid datorn och då kände jag att jag började få lite ont i halsen som bara blev värre =S så nu på kvällen gjorde jag te med honung (vilket jag inte gillar i vanliga fall) men jag har hört att det är bra för halsen, men inte blev det bättre. NÄ! utan nu skolg det mot näsan ocå så nu är jag snorig å täppt.. jag har inte feber iallafall (har inte kollat, men jag känner mej inte febrig) så det är troligen e vanlig förslylning. men mamma sa att det troligen var därför det gick så dåligt på ett av testerna i skolan igår, för att jag var påväg att bli förskyld.
får se ur dte blir imon och om jag tränar eller inte =/

På fredag är det Ladies Night och restaurang innan :D wiie

Kommentarer
Postat av: Jessica

såååå jävla taskigt att jag inte blivit tillfrågad!! tillhör jag inte wendel klanen längre eller?? =P

2007-09-27 @ 18:13:16
Postat av: Jessica

föressten...att det gick dåligt på ett av testerna för att du va på väg att bli förkyöd...det va det dummaste jag har hört!! haha ha det najs nu ikväll då!!

2007-09-28 @ 17:49:50
Postat av: Lina

FRÅGA MAMMA OM DET ÄR SÅ JÄVLA DUMT!!!!!!! det var ju fan hon som sa det

2007-09-29 @ 15:08:03
Postat av: emma

blogga mera LINA.!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback