Tisdag!

Tjohoo här sitter jag och försöker läsa lite näthandel.. fast inget vill sätta sig i skallen :P får se hur det går imon!
Först är det iallafall skolfoto och min klass skall ha vintertema :P haha ja får plocka fram min gamla fula vinterjacka eftersom jag inte köpt ny än :S när jag skulle leta efter min gammla mössa (andvänder ALDRIG mössa nu för tiden) så hitta ja den inte så ja fick panik och skicka mess till emma "Emma du måste rädda mig, jag hittar inte min mössa kan ja få låna en av dig m.m " haha så jag hoppas allt att hon kommer ihåg att ta med en imon ^^ fast fan! nu kom ja på att jag inte har några vantar heller =/ äsh

Jag, Emma och Linda fick oss ett gott skratt i skolan idag då vi mötte våran mentor Janne i trappan och han kom bärandes på en STOR "cola flaska" fast han hade mjölk i.
Linda: Har du snott mjölk från bamba nu igen Janne?
Janne: A men jag är iallafall inte som ni som åker till Köpenhamn och halsar öl, ERA JÄVLA ALKISAR! NI ÄR INTE ENS 18 ÄN FY!!! "emma är 18"
haha fast han sa det då på skämt.. har inte skrattat så mycket på läänge! hoho det var kul :P

Snart kommer Desperata Hemmafruar! wohoo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback