dommis

image159
Heej!

<---- det där är jag om ett halvår hihi för jag har nämligen hoppat på en ny kurs i skolan som kommer vara på fredagar efter träningen ^^  det är en DOMAR kurs =) så när jag är klar med den så kan man tjäna lite extra cash plus att kursen är 200 p och "tydligen" ganska lätt att få MVG i så då kan man välja bort ett dåligare betyg när man går ut sen ^^

Idag skulle jah igentligen ha Religions prov på Judendomen.. men vår lärare var sjuk så det blev inget!! wiiie skönt för jag känner att jag behöver plugga lite mer eftersom det är ett ganska svårt upplägg av provet :) men det ska nog gå bra ^^

nu ska ja äääta byye

























Kommentarer
Postat av: emma

haha porrigt.

Postat av: Linda

Haha, om du ser ut så där på plan så kommer ingen att kolla på matchen :P

2007-10-01 @ 21:28:12
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: jessica

vill inte vara jävlig men jag hatar dålig svenska!! =P det heter sämre lina...inte dåligare...det existerar ju inte ens!! hoppas att ladies night var bra!! på fredag kommer jag hem!!!

2007-10-01 @ 21:38:51
Postat av: Sara

wow va snygga vi kommer va då (A) ahhaa

2007-10-01 @ 22:30:24
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Lina

Emma: det är jag ju alltid ;D
Linda: det är det som är meningen haha
Jessica: jag skiter i hur jag stavar här på bloggen.. jag hetsar alltid när jag skriver här. för jag kan skriva "riktig" svenska när jag angstränger mig!.. det blir bara du och jag då för mor och far är ju i skåne ^^
Sara: wohoo va grymma vi ska va

2007-10-02 @ 16:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback