Liseberg.

image131Heej.. tråkig söndag igen, finns absolut ingenting att göra, jo visst plugga.. men jag har suttit framför historiaböcker hela veckan så jag tycker att jag är värd att vila lite nu ^^
Så nu är det bara 2 skoluppgifter kvar.
1. Svenska hemtenta - upplysningen
2. Tal i idrott och hälsa / kommunikation

På Lördag ska jag och Sara till Liseberg och krama kaniner :) titta va glada dom är! fast vi ska ju självklart åka en massa också :D är nyfiken på hur den nya "uppsvinget" kan vara =) har inte varit på Liserberg på två år så jag saknar det faktist.. Mamma och Pappa ska ju såklart också dit eftersom det är SKF familjedag (pappa jobbar på SKF) så klockan 9-11 är det bara tillåtet för SKF familjer att vara där, inga andra är välkommna mohahaha ^^ då får man passa på att åka balder och alla dom andra ballaste innan den lååånga kön kommer ! kul ska det iaf bli!! :D


Igår var jag med Elin i stallet och hälsade på "lilla" Emil, jag fick hjälpa till at borsta han och lite så ^^ gosing
fast han var lite stygg och fes Elin i ansiktet hela tiden när hon skulle göra rent hans hovar! bad boy men Elin reagerade knappt medans jag tyckte han var jättesnuskig! men hon är la van antar jag :P


Kommentarer
Postat av: emma

Hur ska vi göra med vårt tal? =)

Postat av: emma

Hur ska vi göra med vårt tal? =)

2007-05-27 @ 18:53:45
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Lina

jag har börjat kolla och tänka på vad man ska säjja.. men du är aldrig inne på msn.. så när du går in sen kan vi diskutera lite... puss

2007-05-28 @ 14:39:59
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback