Kul med frågor ^^

Dessa frågor hittade jag på Linda's blogg

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?
´
att behöva bada, mata och klä någon annan skulle bli för mycket för mig.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

en växt

3. Vad var det senaste du såg på tv?

något program inför eurovision song contest

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är

20.30 rätt svar: 20.27

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

tittar på tv

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

satt i solen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

På lindas blogg ^^

8. Vad har du på dig?

Jeans, I♥Göteborg t-shirt

9. Drömde du något inatt? I så fall ? vad?

Kommer inte ihåg

10. När skrattade du senast?

När mamma tappade en sak på sin tå så den blev blå^^

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tapeter och en ful tavla

12. Har du sett något konstigt på sistone?

hmm.. inte vad ja kan komma på

13. Vad tycker du om den här listan?

Den är väl okej

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Janne Långben - the movie.. var på disneychanel och jag hade tråkigt^^

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Kläder!!! en stort hus, en härlig resa till Afrika och Usa, skänka bort en del =) och spara

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

finns inget jag kan komma på.. alla vet la allt om mig =P

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

oj det finns så mycket jag skulle vilja göra.. ta slut på allt det hemska här i världen

18. Tycker du om att dansa?
 
JA FAN!! synd bara att jag inte kan =)

19. George Bush?

känner inte människan, men vad jag hört så är han ingen höjdare

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Tjej: Maja
Kille: Ian


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Ja, i USA där det är varmt =)

24. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?

Vem som vill ..


Kommentarer
Postat av: emma

Lina! Vi måste ju komma på ett ämne att argumentera om på idrott o hälsan! Ojoj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback