Boxning!

image132Hejsvejs.. nu ska jag snart iväg till träningen.. och inte vilken träing som hellst utan vi ska boxas.. våra tränare har hyrt någon elitboxare (eller va fan det nu va.. kommer inte ihåg) jag har fruktat denna stund i en vecka nu typ för att det kommer bli så jobbigt.. men nu ser jag faktist fram emot det.. kan nog bli ganska så kul! ^^
Nu är talet i Idrott och Hälsan färdig.. thank god! det gick faktist ganska bra endå.. dom skrattade åt mej och emma när vi tjafsade emot varandra ^^ å så var det betyg snack och Johan gav mej MVG!!! whaat? han behöver nog inte äta upp sig endå endå ^^

Imon är det ingen skola, eller igentligen är det d.. men vi är färdiga med allt på dom lektionerna så vi behöver inte gå! gött sovmorgon då :Dså nu är det bara 4 skoldagar kvar ! sen looooov

återkommer imon om hur boxningen var =)

Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill oxå boxas, värsta kul ju!

Postat av: Lina

det var inte så mycket boxning.. lite andra övningar... men det var ganska kul ^^

2007-05-29 @ 21:44:21
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback