utmaning

Ledsen att detta har tagit lite för lång tid, men jag skall nu ta emot Saras Utmaning (Nämn 3 konstiga saker om mig).

1. Jag är sjukt besatt av tv-serier och filmer, jag vet inte varför det bara är så, är helt kär i dom, haha just nu så är det Cityakuten, Prison Break, Lost, One Tree Hill, Desperate Housewives.. Och Star Wars såklart..

2.
Jag kan inte rapa, hur mycket jag än försöker så går det inte. Jag kan dricka hur mycket kolsyra som hellst men det kommer inget, visst är det bra för då slipper ja ju skämma ut mig som sara gjort t.ex. när vi va på vio:D haha men endå, det vore ju kul att kunna vara med i raptävlingar utan att komma sist hela tiden

3.
denna var svår, kom inte på något direkt, men jag är jätte äcklad av disktrasor. Visst om dom är nya så är det la okej, men andvända dom som luktar surt är bara så äckligt. alltid när jag hjälper till att duka av bordet så går jag utan att torka bordet, det får mamma eller pappa göra, jag pallar inte. och är jeg ensam så tar jag papper och blöter ner det lite, en trasa tar jag hellst inte i.


Idag har det bara varit gym i skolan, jag och Sara var faktist duktiga och körde på, mycket mage och armar, man vill ju liksom se bra ut inför lagets "hemliga resa" ;)
Jag är även väldigt stålt att jag lyckats förbättra min kost och kör mycket olika sit-pus övningar varje kväll innan jag lägger mig.. skall verkligen försöka att få en finare mage nu:)
Haha, på gymmet träffade vi Lina (som spela i heid och är mallgroda) Hon skröt om att Heid bara hade förlorat med 11 mål mot Bjurslätt, medans kärra förlorade med 33-19...
Och jo, vad frågar sara då?
"Lina (Jag), hur mycket förlorade vi med mot bjurslätt? Jag: 6 MÅL!!!!!!!!!
Haha då blev allt Heid Lina tyst!!!

Ikväll är det en lång tv kväll :D massor med bra program,
1. Anna Phil
2. Cityakuten
3. Prison Break 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback