Melodifestival!

Ikväll är det då melodifestivalen.. Jag och Ida ska dra till Jennipher där vi ska ha våran egen liten melodifestival..
vi ska klä ut oss till stjärnorna och sjunga karaoke och självklart kolla på melodifestivalen ^^, det skall nog allt bli kul.. hoppas att man kan sjunga bra då ;)
Nu dushar Ida och jag lyssnar på Gwen Stefani.. vi har precis ätit pizza och är sjuuukt mätta nu.. ush man känner sig alldeles tjock!

Imon måste jag upp tidigt för det är match mot farmen =( orkar inte.. hade varit roligare om man kunde vart uppe längre med Ida och och dom andra.. Men snart är handbolls säsongen slut och man har lite tid på heljerna, skall faktist bli skönt även fast jag gillar att spela matcher såklart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback