mammsi.

Idag var det träning i skolan. tråkigt + att jag var hur trött som hellst, känner mej liksom lite sliten nu eftersom ja tränar så mycket.. men bara en vecka kvar nu så är det lov :)
Efter träningen så träffade ja mamma för vi skulle äta och sen shoppa lite, det var liksom ett litet tag sedan vi var tesammans i stan.
Det var helt smockat i stan asså. det var någon typ av modevisning för barn mitt i nordstan. haha det fick mig att tänka min å emmas lilla modevisning som vi skall ha i vårt "företag" :P
Nu har jag sovit i typ 2 timmar oxå. var helt slut efter stan och nu spelar pappa Andreas Johnson -  a little bit of love för andra gången:P haha han har köpt melodifestivalskivan idag ^^,


å ikväll är det mys med godis till Let's Dance :D




Kommentarer
Postat av: emma

hihi våran modevisning! :D den hade varit gryyym. !

Postat av: Lina

haha jaa lätt asså :D

2007-03-24 @ 15:15:00
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback