HATAHATAHATA

AAAAAAAH!!! Jag hatar matte, jag hatar plugg, jag hatar skolan!!!!!
Fan va ja kommer jubla när jag går ur trean! ett år kvar Lina håll ut..
Har verkligen ALLT till nästa vecka.. hue ska ja orka med allt? + träningar? =(
Jag nästan hör hur tv:n ropar på mej!! haha men gör jag lite engelska nu så kan ja krama om den ikväll istället ^^,
Nu är det bara 18 dagar kvar till resan :D läängtar så, ska bli så jävla kul att åka med älskade laget och bara skita i allt plugg!

Haha, jag och (Eman) hade produktdemonstration i Engelskan idag. även fast jag visste vad jag skulle säjja så tappade jag bort mej, haha men ja fick beröm för att jag använde kroppsspråket .. vi slapp iaf göra det inför hela klassen, behövde bara göra inför Anna (läraren) för annars hade jag nog dött!
Nä nu ska ja läsa i min jobbiga bok på engelska.

skriver kanske något mer sedan, puss på stortån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback