Promenad

image140Vaknade imorse kl 9 av att jag hörde dagisbarnen skrika och leka så at jag inte kunde somna om. så jag gick upp och åt frukost. Efter ett tag frågade Elin om jag ville följa med på promenad med lilla Johan. Han somnade såklart så fort det blev lite guppigt och sov hela vägen hem. Lina bjöd sedan in oss på en fika och det ledde till at vi stannade där vääldigt länge. medans vi fikade med Lina och Julia så låg Johan i sin lilla ställning och pratade för fullt, lilla sötisen. Sen blev det en hel del läsande för Julia.
Klockan 6 sen så kom jag och Elin på att vi inte ätit något sen i morse så Elin skulle köpa hamburgare till sig själv och sin pappa på macken och jag hängde med. där träffade vi Ida, Jennifär, Malin och en annan jag inte känner. dom käkade pizza så vi fick smaka lite medans vi väntade på Elins mat ^^
Det var i stort sett hela min dag och ikväll ska jag och syster(som för övrigt om idag) kolla She's all that =) det var läänge sedan




lite övriga bilder från skolavslutning m.m

       <--- Marsstrand

Kommentarer
Postat av: emma

fan vilken ful bild på mej! va faan lina! :D

Postat av: Sara

nämen hejsan. Jag ser ju väldigt sexig ut i bakrunden där. Hahah,

2007-06-14 @ 23:08:21
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Lina

haha det var ju den enda bilden jag hade på oss emma :P

2007-06-15 @ 11:33:20
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback