Helt Slut.

Idag har varit en låång dag. Jo det börjar då med att min syster kommer in och väcker mig, vi skulle nämligen till Liseberg idag, liksom Sandra och Martin. Vi är där 12.30 eftersom vi ville vara där ungefär när det öppnade och enligt mig så skulle det öppna kl 11.00 den dagen. men NEJ! när vi kommer dit så är det helt tomt och på en skylt står det 13.00!!! inte så kul. så vi gick ner till avenyn och på vägen hälsade vi på min och Jessicas kusin som jag inte träffat på några år och knappt träffat innan det. (vi har aldrig umgåts med henne) men det var iallafall trevligt fast jag igentligen inte kände igen henne. Jag hade ju även en tid bokad hos THE MAKEUP STORE kl 13.00 hade ett presentkort där.. så jag skulle få en sminkning "lektion" på 50 min och även sedan få välja produkter för 500 kr. jag valde 3 produkter och en pensel så det blev 825 kr!!! det är ju sååå dyrt där så jag fick låna pengar av min kära syster eftersom jag är en fattilapp just nu =/
Nu var det äntligen dags för liseberg och vi åkte massor.. det var inte alls mycket folk där så det var ju superbra! Martin vann stjärnvinsten på centerhjulet.. han valde NR 15!!!!!! MITT NUMMER!!

Väl hemma, gick jag på promenad med Elin vi hade mycket att snacka om inför kommande fredag, midsommar!
det blir FEST i LERUM.. wohooo härligt härligt.. så nu måste ja skaffa fram pengar till dricka:
1. klippa våran gräsmatta = pengar från pappa
2. tvätta våran bil = pengar från pappa
3. Tvätta Brors bil = pengar från Johan

så jag och elin har räknat upp det billigaste vi kan få tag på =D så det borde räcka. annars får jag låna av Elin. frågan är bara vad man ska ha på sig =/

Nu ska ja joina dom andra vid tv:n och kanske sno lite center ^^ yummie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Såg att du hade kommenterat i Kenzas blogg. Vad händer i den scenen i Pirates Of The Carrabean 3 efter eftertexterna? tack =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback