finally ;D

ja skrev ett långt inlägg för några dagar sedan å så bara försvann det.. hatar bloggen ibland så ja orkade inte skriva om..

Idag har jag varit på handlednings kurs för att fö börja övningsköra =) den var 3½ timmar lång. man blev trött men ja kan bara säga att den var nyttig. har lärt mig massor redan.. är jättesugen på att börja köra nu. men ja måste först få mitt körkorts tillstånd som kommer om c:a 2 veckor..

om en vecka är det även Partille Cup på heden (även vallhalla) så kom å titta :D är skit kul.. hoppas vi får fint väder oxå.. å så kanske ja ska till Saras land oxå =) om det går för hennes mamma. hoppas har inte vart där på två år nu heller :P

nu orkar jag inte skriva mer ^^

PS. jag vill ha en ny layout nu.. något förlag? "INGET MED LINDSAY LOHAN ELLER ASHLEE OCH JESSICA SIMPSON               EMMA!!!! " haha annars kom gärna med massor av förslag :P

Kommentarer
Postat av: emma

Faan va nice att du ska börja köra snart!
Jo du kan ju alltid ta nån snygg bild på ashlee simpson eller lindsay lohan?

Postat av: emma

maaaaahahahahhahahahahahahahahahahahah

2007-06-28 @ 14:21:35
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Lina

jaa :D ja längtar tills ja får börja köra.. värkar så kul hihi

2007-06-28 @ 22:00:07
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback