hatar kärra spelare!

Hejsan ^^, idag har jag vart i skolan med Sara och Linda, (Emma skolkade) haha, vi började med svenska där vi skulle redovisa våra böcker och författare, jag hade nästan panik för jag fick reda på igår(dagen innan) att vi skulle ha redovisningen eftersom jag varit sjuuk, men som tur var så hade jannike läst samma bok som jag så vi delade upp det:) sen hade vi engelska å matte bajs tråkigt!
och när vi sen kommer till bamba så är den jävla maten slut, finns inte äns macka :O va whaaat? och skolan lovade oss bättre skolmat, hur ska den vara bättre och det inte änns fins ngt? blir så trött på d va :(
och så när vi väl ska äta den lilla maten som fanns så tar en liten töntig 1 kluddare från kärra kort på sara och linda, liksom hur mogen kan man va? synd att sara inte visade FUCK U i kameran, blir så trött på vissa människor, speciellt fjortisar

jaja, nu var det iaf dags för mej och sara att åka till frisören! sara började så jag satt sålänge och läste veckorevyn. hon blev jättesnygg :D sen var det jag och det var den bästa frisörsalongen jag vart på:D blev jättenöjd, så nu är jag och Sara 2 nya fräshingar ; )

Oh shit! en viss person vill träffa mej imon:S men ja våågar inte :(

Kommentarer
Postat av: emma

Hockey-killen?! Kom igen, träffa han =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback