10 år

vi 2
Jag har sån oootroolig träningsvärk! ni skulle bara veta började träna igår och hade träning idag..
Imon skall jag på cafe med Linda<3, Emma kan inte säjjer hon, och Sara är sjuk så hon får inte följa med för oss, man vill ju inte bli smittad ^^,
sen skall jag åka och bowla med min kära family ska vi se så jag inte kommer näst sist denna gången oxå:D haha jag ska allt spela skiten ur dom!

Och snart någon dag ska jag vara med älsklingen för att fira 10 år:D och nu snackar jag inte om en kille utan min kära Idus =) det är 10 år sedan nu har vi räknat ut! jag gav pappa 2 bilder på oss som han skulle skanna in på jobbet och ida fixade sedan till bilden ^^, mycket fin blev den! älskar denna tjejen sååå mycket!!! Blondie power 4-ever ;D


Kommentarer
Postat av: Linda

hihi, det ska bli kul idag!!!

2007-01-05 @ 09:40:22
Postat av: Sara

Åh, fan va snällt att ni ens har frågat..

2007-01-05 @ 12:06:17
Postat av: emma

Jag hade kunnat iaf, men jag visste ju inte att ni skulle in iaf! Nästa gång kan ni uppdatera lite! Men vi har ett helt halvår att plåga varandra nu. ser jag fram emot:P hahaha. watch out änna. puss

Postat av: Linda

Emma, jag frågade dig i början av veckan och då sa du att du inte kunde på fredagen!!!!!!

2007-01-05 @ 19:09:48
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: Lina

Men sara du är ju sjuk, magnus sa att du har feber å sånt, därför så ska du vara hemma och vila, men du och emma frågade ju inte mej och linda om vi ville följa med på den där konserten i vår. är precis samma sak

2007-01-05 @ 19:32:12
Postat av: Sara

Lina, jag är stolt över dig, din blogg är oxå snygg nu! Det är du o ja som har snygga bloggar! :D ahahah

2007-01-06 @ 11:50:07
Postat av: emma

FY FAN VAD SNYGG DIN BLOGG E! AS COOOL !!

2007-01-06 @ 12:36:33
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback