Tisdag.

Idag har jag varit i Stan med Sara. vi skulle ju som sagt handla lite skol saker. det var inte kul at spendera pengar på sån skit :P å så åt vi på paprika <3 det var lääänge sen. har inte ätit där på hela sommaren...
Sen så köpte jag och sara varsitt vitt brottarlinne. och så köpte ja en vit 1/4 ärms tröja eller va man ska säga. kostade bara 99 så ja slog till :P

                              


Eftersom det var fint väder så köpte vi även glass och satte oss på en bänk. så kom det fram en äcklig gubbe med två påsar fulla med burkar och sa "ta hand om er tjejer" eller ngt sånt. vi ba ööh jo visst det ska vi göra. så fortsatte han tjöta å vi ba men va fan. han var helt borta haha
han sa även att han skulle börja träna GAIS haha
HAN- "ni kommer känna igen mig för jag kommer ha nummer 13 på ryggen"
VI- "okej"
HAN- " ska ja visa er? "
VI- "mm visst"
Han drog upp västen som han hade över tröjan. haha men där fanns fan inget nummer 13
HAN- "ser ni?"
VI- "aaa vi ser" (eller inte) haha
helt borta var han och hela tiden sa han "ta hand om er tjejer som om han hade tänkt att gå, men nähä så började han babbla på om något annat typ droger eller ngt. helt sjukt men tillslut kom vi iväg. haha

På Torsdag är det bio med Sara, Emma och Linda(om hon kan) ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fulla killar brukar fråga om jag vill ha öl på stan...jag nekar såklart. En frågade en gång om jag var Presleys dotter :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback