Shrek den Tredje.

Heej. idag var jag och Sara på premiären på Shrek Den Tredje. Den var super rolig. jag tycker nog faktist att den är bäst hittils.. mycket skratt blev det ^^

Imorgon är det Kortedala Cup. fast vi ska inte vara med och spela utan vi ska bara jobba.. skall vara på vallhalla kl 06:30 dööda mej! men nu är pappa snäll och kör mig så jag slipper gå upp kl 4 för att åka buss..

AAAH! ja blir så jävla arg på denna här friidrotten! när jag hörde att Susanna Kallur och Amerikanskan (michelle Perry) krockade ihop lite så tänkte jag att dom snuddade lite på varann. men när jag idag såg bilden i tidningen där Michelle och Sanna sprang så var fan halva michelle på sannas bana! med hela handen utsträckt å skit! det var nog fan med flit asså!!! och hade vi lämnat in protesten i tid så hade hon säkert blivit diskad.. Sanna ledde ju hela vägen fram till den sista häcken!! åååh :(

nä nu måste jag lägga mig. måste fortfarande upp tidigt imorgon.. här är även en bild på mitt schema :D ganska så slappt... som ni säkert ser så har jag klippt lite å skit:P för det var fler lektioner där men det är inga jag läser så jag tog bort dom.. och orkade inte skriva med alla tider heller men det är såhär jag går nu den första perioden ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur klipper man schemat?

2007-09-12 @ 12:21:27
Postat av: Sara

Skriiiiiv ngt lina

Postat av: Lina

ja kopierade det bara till paint så så fixade jag det där.. jätt enkelt..

2007-09-14 @ 23:00:01
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback