Packar!

Just nu håller jag på och packar.. om en timme drar jag iväg till kortedala för att inventera :( ush orkar inte.. det var match mot Nödinge förut. är helt död nu, ont i huvet och trött. vi hade inte så mycket folk så ja fick spela nästan hela matchen.. satt på bänken 2 min. är inte van att göra d, så jag blev lite extra trött idag :) Men det var sista matchen nu så jävla gött asså!

Å imon åker vi!! :D ska bli suuuperkul.. vi ska vara där i 3 dar å ja har med min kläder för iaf minst en vecka.. hellre för mycket än för lite :D annars tänker man så när man är där, "faaan ja skulle tatt med mig den tröjan endå" , haha Therese försa sig i dushen efter matchen om vart vi skulle åka! hon är så jävla smart den tjejen asså.

Nä, nu måste ja fortsätta packa! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback