Ledig!

Jaoop idag är jag ledig och resten av skolan.. sköönt asså. ska bara ligga hemma och glo på film heela dan ^^
Imon är det träning i liseberg.. liseberg? orka liksom! så måste man ta tidigare buss och skit.=/ men på torsdag är det iaf SM :D inga vanliga lektioner.. bara massa matcher. wiiee


Snackade med Pykol på msn förut, vi kollade på star wars bloopers och kollade efter bilder på Hayden Christensen <3 även känd som Anakin skywalker! en riktig pudding.. så hittade jag denna bilden som jag tyckte var så söt :) på Hayden och Natalie..




På torsdag ska jag och Elin och våra mammor på ZARA invigningen :) har fått inbjudningar.. det skall att bli kul :) det är iof 18+ men det är för att det antagligen kommer serveras drinkar eller något så har vi våra föräldrar med så skall det nog inte bli något problem ^^



Nu är det dags för mig att dra till tha sååfa. Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback