^^,

Idag hade jag handel i skolan, jag och Emma är nästan färdiga med vårat arbete, ska bara skriva ut det å så..
Sen så skolkade jag och Sara från historian.. orka sitta i skolan 2 timmar för att väta på att en seg lektion skulle börja :P så vi åkte in till stan och köpte glass. och det som kommer efter där är min och saras hemlighet ^^, hihi ingen annan får veta ! jag köpte iaf nya leggins eftersom min kära syster RÅKAT ta med sig mina till kristianstad.
Å på fredag ska jag hem till sara å såååva där till på söndag ^^, då ska vi oxå köpa singstar till hennes playstation så vi kan sjunga mycket :D hihi rååålit !

 Inget plugg nuuu :D är såå glad kan bara njuta !! Kraam

Kommentarer
Postat av: Brooshan

åh så härligt!
Det ska bli kuwl i helgen! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback