=)

Haha domma frågorna hittade jag nyss på Emmas blogg. :) var bara tvungen att göra dem :)

Tre saker som skrämmer mig...
1.Skräckfilmer
2. Förlora någon som står mig nära  
3. Begravningar

Tre personer som får mig att skratta...
1. Vem som helst av mina närmaste vänner
2. Pappa (när han är rolig och inte irriterande)
3. Mina små grannar :)

Tre saker jag älskar...
1. Familj o vänner
2. Min säng
3. skratta
Tre saker jag inte förstår...
1. Djurplågeri
2. Mördare
3. hur vissa personer kan vara sådana idioter.

Tre saker som finns på mitt (skriv)bord...
1. Tidningar
2. Historiabok
3. mobil

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1. Få barn
2. Bli lycklig
3. Resa till Afrika och USA

Tre saker jag kan göra...

1. Sitta vid datorn HELA dagen (mobbat)
2. Gå in i dörrar (klantig som jag är så bukar jag göra det utan att ja ser den)
3. Se samma film 10 gånger på rad ( om det e en bra film då)

Tre saker jag inte kan...
1. RAPA!!!
2. dricka upp en burk cola när jag äter på paprika(fråga sara)
3. missa mina älskade tv-serier

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1. Rösterna i era huvuden ^^,
2. ni får lyssna på vad ni vill
3. Ni får lyssna på vad ni vill

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1. Flytande Engelska
2. surfa!
3. spela trummor

3 favoriträtter...
1. grilad kyckling med något til :P
2. Pizza
3. kebabrulle

Kommentarer
Postat av: linda

Grilad :P ?

Postat av: Lina

ja oj jag missade ett L! världen går under

2007-04-26 @ 22:01:22
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback