bläckis !

Idag har det varit kort dag i skolan.. skulle igentligen slutat 14.40 men vi hade ingen historia och vi behövde inte gå på naturen så jag slutade kl 12 =) häärligt...
på handeln hade vi kost där vi fick se hur vi åt. oh jag åt för dåligt :P haha visst skolan kanske inte är super.. men hemma äter jag som en häst.. så nu ska man trycka i sig ennu mera baraför att jag tränar mycket :P okeey ^^
När jag kom hem satt Elin hos grannen Lina så jag gick dit oxå, vi drack kaffe, pratade och åt glass.. vi båda fick hålla lilla Johan också ^^ han är så söt så jag bara vill äta upp han :)

Nu är äntligen min monolog färdig och inskickad ^^ så det är bara att relaxa igen! haha å självklart så image105såg jag på svampbob fyrkant :) jag, sara och emma har delat upp rollerna ..

Emma= Svampbob
Sara= Patrik
Linda= Gary (Larry)
Jag= Bläckvard

i detta avsnittet var det halloween å ja skrämde Emma så att hon nästan
 sket på sig! HA
sen så hade jag nästan ihjäl Linda oxå, men jag fick en grym solbränna ^^,

Imon är det SM :D 13.30 är våran första match så vi har inte sammling förrän 12.30 och eftersom vi ska spela så behöver vi inte gå på lektionerna innan som börjar kl 8 ! soooovmorgon! wohoo

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ja fyyyy va häärligt!

Postat av: Svampbob

Stackars min lilla Gary.

2007-04-25 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback