Älskar bebisar!

Idag efter skolan så var jag med Elin, hon frågade om jag ville hänga med på promenad och att vi kaske kunde gå ut med Lilla Elin och Julia, kanske gå till lekplatsen eller något... så vi gick till våran granne Lina och frågade, fast Julia var trött och ville inte följa med, hon ville kolla på Pippi Långstrup på rymmen :P
Men jag och Elin stannade kvar och pratade med Lina i en timme å så fick vi hålla i hennes nyfödda lille Johan :) såå sööt var han oxå, älskar små bebisar, tur att både Therese och Lina fick pojkar så att dom kan leka :)
Hemma hos Elin sen så kollade vi på gammla fjortis bilder, och andra bilder från när vi var små :P kan bara beskriva det med ett ord SKABBIT... man såg ju inte liksom för fräsh ut ..
Nu ska jag sååva för det är gym imon, det blir nog slappegym haha.. beror på ur trött man e ^^,

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback