ajajaj =(

Idag åkte jag in till stan för att träffa Ida (Idus) och där var även Jennifer (Fäär) och en tjej jag inte träffat förut som heter Isabell (tror jag, kanske var isabella :P) dom var iaf inne för att kolla resor till turkiet. dom vill att jag ska följa med.. skulle va skit kul men så är det detta jävla penga problem, måste verkligen spara till ett körkort så jag kommer iväg till USA efter gymnasiet :)
Jag fick en blåsa av mina nya skor :( inte kul

Idag har jag slängt havla min garderod, det är sjukt så mycket skit man inte använder endå.. bara tar plats å jobbar sig:P men nu har jag plats för alla nya kläder som kommer =)

Kraam


Kommentarer
Postat av: emma

Haha, gick det bra att städa hela garderoben utan att hitta nått som var intressant så du var tvungen att ta en paus? :P ( engelska nationella ) :P

2007-04-15 @ 09:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback