Kul på stan!

Min Tom

Idag har jag vart i stan med lilla Sara<3 hon skulle köpa lite saker så ja hängde med, sket i att plugga får la göra det sen :(
Först gick vi och köpte det Sara skulle ha å så såg vi hela tiden folk som gick runt med heliumballonger"folkpartiets" Så vi gick runt å tjatade hela tiden om att vi ville ha en sån så vi gick upp via avenyhn för att köpa mummsiga glassar å så såg vi en stor bil full med ballonger, JAA! så vi tog var sinn, köpte våra glassar för att mysa. Hihi sen bet vi i våra ballonger så det blev hål och började andas in helium=D haha spelade in när sara sjöng "Nu är det sommar nu är det sol" såå jäävla kul asså. haha ja dör varje gång jag lyssnar på den. haha
Sen gick vi på café en liten stund å snacka å lite så, Sen var det dags att åka hem.. jag väntade med sara på hennes hållplats men bussen kom aldrig så ja fick bege mej t min buss. ahha när ja kommit hem fick ja ett meddelande av Sara att hennes buss precis kommit till centralen. bussar kan vara allt jobbiga!
Såg Paradise Hotel Marre när vi skulle åka hem :D Status!


Nu sitter jag här och borde igentligen plugga. ska grilla ikväll mumms :D
I morgon är det match mot Warta, Vickan du ska få stryk! hihi å mamma kommer hem imorgon, det är helt otrolig att jag och pappa inte har bråkat en enda gång, när mamma är hemma så bråkar vi alltid!


Ååh Tom Welling är såå snygg! varje gång han tar av sej tröjan på Smallville så döör jag hur kan man vara så underbar?? :D så nu ska ja in på YouTube å se om det finns någon video på han med bar överkropp:D
När jag blir känd ska ja gifta mej med han ^^, dröm Lina!

Pussar i massor // Lina


Nu är det inte heller långt kvar till Cityakuten och Smallville börjar i USA :D
Jag och mina tv-serier^^,
Cityakuten: 5 dagar
Smallville: 12 dagar



Kommentarer
Postat av: Sara

Nu är det sommar nu är det sol, nu är det koskit i hagen. hahahah. Fyfan va roligt xD Jag är bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback