Fattar Nada!

SailorMars
Okkeee :S

Har precis skaffat blogg, och jag fattar ingeting. ♥ Sara är ju inte hemma så hon kan hjälpa mej oxå.. det är ju hennes födelesedag idag så hon är och äter på någon thai resturang:P Grattis ennu en gång..
Själv så har man ätit en mummsig kebebrulle från Utby, det var längesedan sist ^^,

I morse tränade jag i skolan, det var inte allt för jobbigt tur nog.
Men jag var endå skit trött så ja sov i 3 timmar när jag kom hem sen. Tur att mamma är på Irland för annars hade hon inte blivit glad asså:P
Å nu sitter jag här ensam för pappa är ute med några kompisar.. tänkte tjecka någon film sen ^^,



Enligt mej och Sara så är det ju inne med Sailormoon nu, fast jag gillar ju Sailormars mest, dom är grymt balla asså, synd att dom slutat visas bara =(
Har sailormoon låten som ringsignal på mobilen nu :D kostade mej 60 kr att få den, för la klantade mej lite.. höhö


Nä! nu är det dags för mej att dra t soffan å mysa med lite glass:D ha d bäst alla
Puss på stortån / Lina

Kommentarer
Postat av: weirdowithnoname

Jag e stolt Lina, du har gjort en fin blogg =D
puss puss

2006-09-15 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback