Trallalaa


Sorry. Idag kommer ingen ny bild, funderar på att göra en sen kanske.
Nu är det som om vårat hus har förvandlats till en hönsgård.. för det är en jävla massa hönskackel här:P morsan har du kommite middag eller va fan d nu hette ^^,

I heljen var det SM steg 3 i skövde!! det var såå otroligt kul, vad skulle jag göra utan mitt kära lag? ^^, å vi gick även vidare till steg 4! status haha

Nu är det bara 3 veckor kvar till julafton, så det är dags att börja julhandla nu..

Min önskelista!

Digitalkamera
Presentkort - kläder, skor, smink, skivor, smycken
CD Lifehouse "Lifehouse"
CD Lifehouse "No Name Face"
Träningsväska

Kommer nog på mer senare..

Å bajsiga Sara åker till Västindien imon! vill oxå:(

men nu ska ja dra


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA LITE GLAD FÖR MIN SKULL DÅ. haha, jag ska sola ihjäl mig ^^

2006-11-29 @ 15:03:01
Postat av: Gunnar Nilsson

Hller med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback