Shopping!

Igår var en lyckad kväll må jag säga :D Börjar med Frukost och att bror kommer.. Sen sitter hela familjen och käkar julmat, Liten stund efter det så börjar kalle anka "tradition att pappa sommnar" och självklart kan du vissla Johanna. Bror har tagit med sig filmen Jalla! Jalla! så vi kollade på den också =P  Klockan har nu blivit halv 7 kanske? och då är det dags för julklappsöppning!  Jag fick lite smått och gott,
Massa Pengar
presentkort
underkläder
träningsväska
sportbh
presentkort på makeup store, ska dit med syrran och bli sminkad, får välja produkter för 500 sen också ^^
en tröja/t-shirt
Ingen digitalkamera=( Men om 1 vecka är det ju min födelsedag så är jag nästan säker på att jag får en :D

Efter det så ska pappa vara tomte hos grannarna (lilla Elin) och skrämma skiten ur dom små! haha
Och nu kommer höjdaren! det är dags att spela idol spelet som Jessica fått av mig och Johan. Det var fan det roligaste på hela kvällen! vi spelade två omgångar och jag vann sista :D grymt var det

Idag vet jag ikke vad ja ska gö, får hitte på ngt.  PS. Bror fyller 25 idag, GRATTIS


Kommentarer
Postat av: emma

Massa pengar? wohoo. då kan vi shoppa mkt nu =)

2006-12-27 @ 12:45:33
Postat av: Lina

hihi jaa:D

2006-12-27 @ 14:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback