Påsk

Undra om påskharen kommer ihåg mig det här året med? förra året blev jag lite förvånad över att jag fick ett påskägg men det var la för att jag tjatade så på mamma och pappa att dom mutade haren tillslut! haha

Idag har jag varit i skolan, påbörjade den nya kursen igår och än så länge känns det bra=) Nu är det även långhelg så det känns bra.. börjar den med att luncha med Sara, troligtvis en tripp till Linda i kungsbacka på torsdag och helgen blir full av fest.

Just nu sitter jag och väntar på Mästarnas mästare.. Det är final jag jag kan säga att den står mellan Louise och Armand! Tomas har knappast någon chans (om annat blir jag vääldigt förvånad)
Jag hoppas och ber verkligen att Louise vinner!!!  För hon har kickat ass hela tävlingen och är värd den titeln!
Hon är även min nya förebild nu (alla de där hollywood kändisarna kan ju slänga sig i väggen) Hon är stark, envis, snäll, jordnära har har en jävla vinnarskalle och sån vill jag vara=) så nu blir det en ny inställnings från min sida.. speciellt när det gäller träningen inga med "Jag kan inte", extra viktigt nu när det blir hårdare motstånd och mer konkurrans!



Ett extra + i kanten för att hon är Göteborgare =) Heja Louise!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback