....

Har ingen blogglust igentligen men jag slänger in ett litet inlägg..

Kan ju börja med att jag klarade TSI tentan =) grymt skönt! vilket betydde att jag kunde njuta av helgen till fullo
I lördags blev det middag och bio med Sara.. men nästan ALLT var fullbokat så det blev götakanal 3.. kort och gott kan man ju säga att den sög.. men liite skratt fick vi iallafall =)

Söndag var det dags för match x2. Först A-laget mot Kärra som vi verkligen ville vinna mot men de vann istället med 3 bollar.. direkt när den var slut var det att hoppa in i bilen och bege sig till kungälv för match med farmen.
Den förlorade vi med.

Idag har jag varit i skolan.. start på ny kurs och ny studiegrupp (saknar min gamla faktiskt) och ikväll blir det Judo.. inte sån händelserik dag ^^

Adios

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; ifall dem skulle glömma av vilken Lina det var :o.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback